2012. július 13., péntek

Luol Deng nagyon laza veled, még ha feltűnősködsz is

Nézzünk egy fejezetet Luol Deng, a Chicago Bulls sztárjának jellemrajzából. Az interjú a BBC csatornán készült, és arról beszél a kosaras, hogy mi a véleménye a villogó emberekről, és hogy magát annak tartja-e.



Luol Deng biztos azt gondolja, hogy ez a fotó használhatott volna egy kicsivel több vakuzást 


"Nem hagyom el az utamat, és nem kapok olyan dolgokat, amikre nincs szükségem", mondta. "Nem vagyok egy feltűnő srác. Nem kapok csak úgy dolgokat, tehát az emberek látják, mim van. Nem csinálok ebből semmit."
"Én tisztelem, szeretem a villogó fickókat!", mondta nevetve. "Ez te vagy, ez a te stílusod. Én nem hibáztatok senkit, ha feltűnősködik, ha nem. Az vagy, aki vagy. Sok barátot kaptam, akik felvágósak, és én szeretem őket."

Nincsenek megjegyzések: